onsdag 6 april 2011

hårfärg

Nu sitter jag här, framför datorn med blekmedel i håret ;) Nej, jag bleker inte hela håret, då hade jag verkligen tappat det och det har jag ingen lust med just nu. Jag har nämligen inte råd med peruk ;) Jag bleker bara det som var rosa för och göra det mer rosa sen! haha, ja jag är omständig men det var ju alla möjliga färger förut; orange, brunt, svart, inte alls det rosa som jag ville. Så nu tänkte jag göra ett nytt försök. Resultat kommer upp på bloggen, OM det blir bra ^^ Annars blir jag helsvart i skallen. Då skiter jag i rosa/svart haha.

Annars då? Jag kan snart, äntligen säga att jag är frisk. Bara lite små ont i halsen och snuva kvar Wie! Jobb hela veckan och sover dåligt på nätterna = trött deluxe. Sömnen beror dock på att jag inte sover med Tobbe. Han är ute på jobb nu och jag är van vid och sova bredvid honom så det blev en omställning och sova själv igen ;D Menmen, snart kommer han hem och vi båda kan sova bättre :D Det kommer bli så bra när vi flyttar ihop, jäklar vad vi kommer sova då xD

Just ja, Tobbe fick lämna in sin förlovningsring i måndags för den var en halv storlek för stor :/ och jag måste troligtvis lämna in min snart, för den är med för stor, jag tappar den nästan. Så illa är det :( Vi har tydligen gått ner i vikt sen vi köpte de. Det är positivt i och för sig men inget bra om man skulle tappa ringen. Jag får se när det blir av. Snart hoppas jag!

Nej nu svamlar jag bara, ska sätta mig och kolla lite tv innan jag ska skölja ur detta och ta i det rosa :D byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar