söndag 3 april 2011

Klagomål och förlovning..

Ja jag får väl börja med och be om ursäkt för dåååååålig uppdatering! Det är flera st av mina vänner som klagar på att jag inte uppdaterar, så nu får jag väl ta och börja med det igen :)

Vad har hänt under en månad då? Jag känner mig fortfarande lite småsjuk, ont i halsen och snorar om vart annat men är mycket bättre än sist iallafall. Men det var en jäkla förkylning och sitta i. Det har som sagt gått en månad och känner mig fortfarande krasslig :/ Aja, hoppas det blir bra snart!
Ja, jag har jobbat och varit ledig, varit hos mamma och pappa och i Kumla hos Hjärtat och hemma och packat ner det mesta från väggarna :) Det är ju bara två månader kvar tills vi flyttar ihop, på riktigt, till våran alldeles egna lägenhet. Det ska bli så grymt kul och mysigt och äntligen få bo ihop, få vakna upp bredvid den man älskar, få laga mat ihop och bara känna att man är älskad :)
Igår så firade vi att vi hade varit tillsammans i ett år. Tiden går så fort så man hinner knappt inte ens blinka känns det som. Det firade vi med att förlova oss, så nu sitter det en silverring på vänster finger och jag är överlycklig! Han är verkligen min stora kärlek, är så glad att jag har honom och att han stannar, trots att jag är som jag är ;) På kvällen igår så åkte vi in till Örebro och käkade på restaurang Bamboo; och jäklar vad mätt man blev. Fy. Älskling tog fyra små rätter och jag tog fläskfilé Oscar och till efterrätt så blev glass med friterad banan. Puuh säger jag bara. Gott som fan var det men man kunde ju knappt gå sen, så mätt blev man. Sedan åkte vi hem till Tobbes föräldrar och visade upp ringarna och pratade en stund och sedan hem för och mysa framför film! Vi kollade inte ens klart på filmen, jag blev så trött så hjärtat sa att vi skulle gå och lägga oss. Sagt och gjort, han kliade mig lite på ryggen och sen vet jag typ inget mer :o Tror vi somnade runt 00 och vaknade vid halv nio men somnade om till 11.20 :o helt borta, men det var skönt och sova! Nu är han iväg och fixar däck till mamma och pappa och jag satte mig ner för och blogga en sväng då :)

Nu ska jag kolla facebook och sen sätta igång en tvättmaskin, annars lär väl inte det bli av ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar