fredag 8 januari 2010

Färgat håret och party !


Jahaa, ja då har man färgat håret igen. Det är verligen ett under att jag har håret kvar, färgar ju liksom ett X antal ggr per år och har jag riktigt "kul" så kan det vara 3 ggr på en månad och nästan alltid så är det olika hårfärger :S Men nu, som jag säger varje gång så ska jag låta håret vara i mer än en månad. Det håller inte och färga för mycket, då kommer jag snart bli flintis och det mina vänner, har jag inte lust med alls, inte någonstans! Haha!

Jaja idag ska jag träffa Jasmina iallafall, som jag inte har träffat på en månad ungefär :( Inte okej! Från och ha umgåtts nästan varje dag, till ingenting alls typ :( Men hoppas det blir ändring på det! :) Vad vi ska göra vet jag inte riktigt men något blir det väl, som alltid :)

I morgon händer det! Min bror blir hela 28 år och då blir det PARTY för hela slanten. :D Jag har visst en hel del och dricka :o men sen om jag dricker upp allt, det får vi se! Jag vill ju inte bli alltför full! Haha!
Nu blir det nog och ta något att äta och sen vänta på att Jasmina hör av sig! :) Bye for now!
Kram och kärlek till alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar