söndag 3 januari 2010

Jahaa.. Då är det 2010 nu då..

Ja det är ju det. Min nyårsafton blev lugn. Rätt så skönt faktiskt.
Jag jobbade på dagen, sedan blev det hemåt och göra sig ordning, för och sedan dra iväg till Broder och sen vidare till hans kompis!
Niclas hade barnen så det blev som sagt lugnt, hade ingen större lust och dricka och höll på och somna redan vid 22.30 :s
Höll mig dock vaken till 00slaget och önskade Gott nytt år och sedan knallade jag och bror hem vid 01 tror jag klockan var.
Nyårsdagen var lugn, trots att jag inte druckit mycket alls så kände jag mig helseg och halvsov hela dagen.
Igår och idag blev det jobb för hela slanten. Skönt!

Idag blev det även Klädjätten och Willys efter jobbet, men jag köpte faktiskt ingenting på klädjätten :D Duktig är jag! Haha.willys blev det dock mer, men det är ju sånt som verkligen behövdes så, bortsett från choklad och coca cola :o Inte okej alltså. Börjar mitt nya liv nästa vecka! Det menar jag!
Sedan följde Mamma, Pappa och Bror med hem och fikade och socialade. Tack för sällskapet <3

I helgen, eller ja på lördag rättare sagt, så fyller min bror, hela 28 år! Han börjar bli gammal ;) Då blir det och dra dit en sväng och dricka lite! Det blir nog trevligt, han ska inte ha fest på det viset, de som vill komma får komma, och givetvis så ska jag och de andra i familjen dit ^^

Men nu blir det nog TV för mig tror jag, något annat än datorn iallafall.
Kram på er och God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar