onsdag 30 december 2009

Året börjar gå mot sitt slut

Ja det är redan nyårsafton i morgon :o Jag kan inte riktigt fatta det, jag tycker att det har gått så förbannat fort. Året har innehållit det mesta, tårar, skratt, nya kontakter, brutna kontakter, kärlek, brustet hjärta och massa mer. Man kommer igen och säger att: Nästa år ska bli bättre.. Jag ska försöka och ändra mina matvanor och börja röra mig mer nästa år, som jag nog har tjatat om i flera blogginlägg men det får ni tåla. Jag ska ner i vikt! Men nog pratat om det.
Jag har även kommit tillbaka till mitt jobb som personlig assistent och jag ÄLSKAR det! (:

Jaja, nyårsafton kommer i alla fall firas med och jobba till 13.3o och sedan hem och göra sig ordning för och sen gå till bror och sedan vidare till hans kompis! Jag tror det kommer bli riktigt bra! En bra start på 2010!

Men nu blir det nog och ta lite yoghurt och sen gå och lägga sig och kolla om det finns något bra på tv för och sen sova... tidigt för en gångs skull! :)
Natti på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar