torsdag 24 december 2009

God Jul då

Ja, idag ska det då vara julafton och jag var glad över det igår, vi har äntligen en vit jul som vi har tjatat om i flera år, det är relativt kallt och mysigt. Men idag är det som bortblåst. Jag vill gå och lägga mig under mitt täcke och stanna där tills jag är positiv igen!
Den här dagen (för mig) kan gå och gömma sig någonstans. Dålig hårdag, slår mig i ja, you name it.. Känner mig ruskigt j*kla fet och jag har inte ens börjat äta julmat än?! Jag vet inte hur den här dagen kommer att sluta alltså. Som sagt, jag vill bara gå och lägga mig. Jag vill knappt inte ens umgås med familjen idag och det är ju helt absurt.. Det SKA inte kännas så! Jaja.. Om en vecka är det nytt år också och då ska jag ta tag i mitt liv. Ut och gå, äta rätt, börja träna kanske? (om jag kan ta mig råd till det). Det här måste få ett slut, jag trivs inte med mig själv längre!

Men nu blev det här ett väldigt deprimerande inlägg på självaste julafton, så nu tänker jag dra mig men tänker även önska Er alla En riktigt God Jul och ha en mysig julafton :) Det ska jag försöka att ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar