torsdag 3 december 2009

Ghost whisperer


Jag har spenderat denna dag med och jobba till 14, för och sedan åka hem och lägga sig i sängen och försöka bli av med krampen i magen. :( Började ha kramp igår och fortsatte hela dagen idag. Det är inte okej!
Klockan blev iallafall 15.05 och det var dags för Ghost whisperer på tv4. Jag har blivit helt såld på den serien alltså, måste verkligen köpa alla boxar :o Jag kommer dock bli ruinerad men det är det värt, för jag vill ha de på original!
Jag är ju lite småintresserad av det ockulta, andar och spöken och så där. Denna serie passar mig ypperligt, även fast jag kan bli lite smårädd ibland men det hör väl till?
Serien har allt, lite humor, sorg, rädsla, skumma effekter som gör att man hoppar till emellanåt.

LOVE IT!
Serien går varje vardag 15.05 på tv4 och
varje torsdag är det dubbelavsnitt på tv400 med start kl 20.00.
Glöm ej och kolla. Ni kommer inte ångra er!

Men nu blir det nog sängen för mig. Jag ska ju upp vid 8.00 för och duscha och göra mig ordning imorrn, tills jag ska iväg till jobbet vid 11.15. Det gäller och vara ute i god tid ;)
Godnatt alla. Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar