lördag 12 december 2009

Fullt upp

Jahaa har inte hunnit blogga på.. någon dag? Haha jag minns inte ens en gång när jag bloggade sist, men tror inte det var alltför längesedan i alla fall. Hehe. Jahaa, ja..
Igår när jag satt vid datorn och skulle kolla Facebook som jag alltid gör medans jag väntar på att något ska bli klart, i det här fallet maten, så började min kyrka att spela (en lampa i form av en kyrka som spelar "silent night" om man skruvar upp den) Den brukar göra så ibland, så jag tänkte inte mer på det.. Men sen hörde jag att den fortsatte spela, den spelade HELA låten. Det har den aldrig gjort förut, fatta att jag blev rädd :o jag tog ett bad och var livrädd och skickade till min bror så jag fick rymma till han igår kväll. Tack <3 men precis när jag kom upp ur badet, så ringde det på dörren, sprang dit men ingen var där. Det har också hänt flera gånger. Det är lite vidrigt är det!
Jaja. Jag gick iallafall till min bror vid 19 tiden och var kvar där till 23, efter idol och Erik vann :D Grattis! men det visste man ju nästan!

Somnade väl runt 1 tiden där tror jag och sen upp klockan 10 idag!
Idag händer inte alltför mycket.
Detta händer:
* Duschen
* Skicka sms
* Sminka mig/föna håret och platta det
* Vänta och hoppas på att Jasmina kan komma vid 15 och fixa mitt hår
* Äta något lätt, typ omelett och bacon
* Dra iväg till en jobbarkompis och vänta på att klockan blir 18.15 typ
* Åka iväg på personalfest och ha det trevligt :D Yeeaah!

Så ser min dag ut, kanske dags och börja sätta fart snart? Nae inte riktigt än :D Jag ska surfa runt lite till! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar