måndag 7 december 2009

Städ och tvättdag

Ja, så ser min dag ut idag. Jag har städat sen i förmiddags, har verkligen seriöst skrubbat badkaret för och få bort massa kalk eller vad det är. Det ser lite bättre ut men inte helt bra. Jag har även dammsugit soffan och "rollat" den då jag inte ska ha kvar den längre :) Det var också ett projekt kan jag säga. De positionerna jag hade för och få bort allt katthår, ja det gjorde ont i ryggen och skuldrorna kan jag säga :P
Klockan 17 blir det tvätt, en hel IKEAkasse, sån där blå ni vet :o Puh. Men så går det när man glömmer och boka tvättid :/ Ska till och med försöka få en till tvtttid denna vecka, för jag har massa påslakan som ska tvättas och grejas också. Ja, mycket och göra är det så här innan jul. Men jag tycker bara att det är mysigt, det enda som fattas nu är SNÖ, men det lär vi väl inte få.

Just nu sitter jag med tända ljus och myser lite för mig själv. Jag ska snart ta något att äta, magen kurrar. Inte helt okej och glömma bort och äta när man håller på och grejar ;P
Jaja, återkommer kanske senare. Nu blir det mat och sedan Ghost whisperer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar