lördag 30 januari 2010

Handla, städa, baka och träffa Anneli

















Också från fotosessionen den 27/1 :)

Ja, idag blir det ingen lugn dag heller. Gårdagen spenderades på jobbet till 14, sedan hem och börja damma och tvätta. Medan tvätten var i torktumlaren/torkskåpet så åkte jag, mamma och pappa ut till McDonalds! :D Jag måste säga att det var ruskigt gott, men så vips så kommer det där dåliga samvetet fram att man har ätit onyttigt! :/ men ja, det ska nog gå bra det där också någon gång!
Efter McDonalds så skjutsade de hem mig och jag fixade tvätten! Jag kom upp och skulle kolla let´s dance och ta det lugnt. Tänkte jag. Men så skickade Anton och frågade om jag ville med ut och gå, och det passade ju lagom lägligt efter maten! :) Sagt och gjort, vi gick ut runt 21tiden och gick i ungefär 40 minuter, sen hem till Anton igen. Jag var hemma runt 23! Då jag gjorde mig ordning för natten!

Idag då?
Ja, idag kommer Anneli och vad vi ska göra står i rubriken! ^^ Vi ska åka iväg och handla lite nödvändigheter och sedan ska hn få baka åt mig medan jag städar! Hehe. Jag fyller ju på måndag så måste ha något och bjuda på iallafall, sen att det blir tårta och kärleksmums också, det hör inte riktigt hit just nu ;)
Som sagt, ska städa också, visserligen bara dammsugning och torka golv kvar, men det kan allt räcka ändå! Det måste ju vara fint tills på måndag! :)
Resten av dagen får vi se vad som händer, antagligen blir det väl bara en massa skitsnack, som det brukar bli! (:

Ha en bra dag!
Puss



1 kommentar:

  1. Hallå snygging!
    Vilka läckra foton.Det ser ut som riktiga modellbilder.Vi ser fram emot flera nu när vi hittat in till din blogg.Imorgon åker vi till Thailand men vi skickar ett stort GRATTIS till dig och hoppas att du får en fin dag.
    Puss och kram och skumbanan,
    Från Morbror och Moster i Växjö

    SvaraRadera