tisdag 26 januari 2010

Jobbat, betalat räkningar, handlat och fotografering

Så där jättebra med uppdatering här känner jag >< Skyller på att jag har haft mycket och göra? Faktiskt så har jag haft det, jobbat, och stått i! Men nu sitter jag här i alla fall och tänkte skriva lite grann!
Idag har jag jobbat, till 14 och sen skjutsade pappa mig till Ica så jag fick hämta ut en tröja som jag hade beställt! Kom sedan hem, betalade alla räkningar och efter en stund så ringde mamma och frågade om jag ville åka och handla idag, så vi drog till Maxi och jag handlade för ett helt regemente känns det som xD men jaa. Jag har ju mat i en månad i alla fall.

Nu sitter jag här med färg i håret och ska snart skölja ur det! Jag taggar som fan tills imorgon, då Jennifer ska fotografera mig :D Läskigt som bara den men ändå rätt cooolt! Vi ska få till det här så det blir asbra!
Men ojsan hoppsan, nu är det dags och skölja ur håret :o Spännande! Återkommer kanske med bild, annars så får ni ha det så bra, så skriver jag nog imorgon igen efter fotograferingen :D

Puss och kärlek till er alla!

1 kommentar:

  1. skööönt och veta att du klarar dig, den här gången också. puss o kram

    SvaraRadera