lördag 6 februari 2010

Cedars

Jahaja.. Ja det blir visst cedars ikväll! =) Ska dock inte dricka så mkt eftersom jag inte alls har mycket pengar men det får gå ändå! Man behöver ju inte dricka för att ha kul direkt, iallafall inte jag! Det blir nog ett j*kla drag ikväll, bara och hoppas att jag klarar av det? Men det ska nog inte vara några problem alls, det tror jag inte! Håll tummarna för mig, ifall att!
För er som inte förstår vad jag pratar om, så har jag en liten "släng" av social fobi/panikångest. Jag har satt min egna diagnos på det, vågar inte riktigt gå till en läkare om det, inte riktigt än iallafall! Någon gång ska jag lösa det =)
Nu blir det till och göra mat - fiskpinnar, potatismos och remouladsås NOMNOM :D sedan ska jag börja göra mig ordning! Ha en riktigt trevlig kväll!
Puss ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar