söndag 7 februari 2010

seeeg


Ja det blev ju cedars igår. Men jag var inte alls där länge. Jag tror att jag gick runt 12, så kul hade jag. Min bror gick lite tidigare än mig. Jag gick hem och kollade lite vid datorn och sedan på tv:n. Jag tror jag somnade runt 2 och vaknade vid 11, och då var jag väääääldigt pigg! Men nu börjar tröttheten/segheten göra sig påmind igen! Jaja!
Idag, eller ja snart så kommer Jasmina och Andjelin :D Vi ska äta ihop och prata en massa! :) Tjoohooo! Saknar faktiskt de, vi ses inte alls lika ofta längre, vilket är väldigt tråkigt. Men vi vet att vi finns där för varandra, alltid ändå :)
sedan blir det till och tvätta 17-21 men blir nog klar till 20 och då ska jag till Brändåsen, hoppas jag! McDonalds.. NOMNOM! :D
Nu har jag inget mer och skriva.
Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar