fredag 19 februari 2010

Gadda mig igår :D

Ja jag fick ju tatuering i födelsedagspresent av min bror och igår (18/2) var jag iväg och gjorde den. Jimmy följde ju naturligtvis med, hade nog inte vågat om jag hade behövt gått dit själv. Jag var nära på och avboka för jag var så pass nervös, men då började jag tänka " om jag inte gör den här idag, så kommer jag aldrig göra det" Sagt och gjort, jag gjorde den, och jag är stolt som fan! Nu när jag känner mig nere m.m. så behöver jag bara titta på armen och veta att jag kan klara det, jag kan klara det ensam! Tack Frippe för att du gjorde den! Jag är verkligen helnöjd!

Idag då, ja vad händer idag? Inte mycket alls, vad jag vet nu iallafall. Det återstår väl och se antar jag!
Nu ska jag iallafall ta och börja fixa håret tror jag!
Puss på er

1 kommentar:

  1. Wow! Det blev ju jätte snyggt! Va snällt av jimmy att fixa dig en gaddning :D Det är så himla fint med text. Jag skulle kunna tänka mig det också... Så fin du är annars föresten! Gillar ditt hår! Hoppas allt är bra!? Kram kram

    SvaraRadera