onsdag 3 februari 2010

:D


Jahaa.. Då har man fyllt år också. Hela 22 år! Jag kan inte vara mer nöjd med födelsedagen än vad jag är! Tack alla för att ni kom, det betyder mycket! Kärlek till er!

Igår var jag inne med Anneli till Marieberg och shoppade loss (fick presentkort på Ginatricot i present) och så blev det lite annat smått och gott! Både jag och Anneli hade ont i fötterna när vi kom hem så det slutade med att vi fixade fotbad = Jag satt på toalettstolen och Anneli på en pall och hade fötterna i badkaret! Det måste nog ha sett snyggt ut, men skönt för fötterna var det, måste jag säga!
Sedan åkte Anneli hem och jag gick och la mig, somnade väl runt 12 och sedan upp kl 6.30 för och jobba. Jag var lagom trött imorse kan jag säga, men jag har överlevt den här dagen i snökaos också!
Nu ska jag faktiskt ta och diska och sen lägga mig i ett varmt bad med badskum och tända ljus. Mys på hög nivå! Mobilen lämnar jag faktiskt i rummet :o *kors i taket*

;)
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar