fredag 24 december 2010

God Jul

Jag och Anneli spelade ju som sagt Bingolotto igår, vi hade sex st lotter, alltså tre var. Men tror ni att vi vann något? Inte ett jäkla jota :o Vi var nära och vinna, pengar, bilar, resor etc hela tiden men ingenting, inte ens en ny lott eller 100 kr. Menmen.. Det är bara och gå på det igen nästa år. Haha. Jag ska vinna någon gång, så är det bara och då ska jag dra till med en 50 000 direkt eller så ;)

Nu sitter jag här, i min mysiga morgonrock och har precis ätit frukost och har världens huvudvärk :( Hoppas den går över till senare annars går jag och lägger mig! Jag ska snart ta och göra mig ordning, för klockan 12.30 ungefär kommer Pappa och hämtar mig och min bror och sedan är det dags för julmat, julmust, julgodis, kalle anka ´, ja allt sånt där :) Julklapparna väntar vi dock med tills min snutt kommer, så blir det lite extra mys på det hela :)

Men nu blir det till och fixa ordning sig! God jul på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar