torsdag 23 december 2010

Uppesittarkväll och Dan före dopparedan!

Ni anar inte hur trött jag var igår! Jag ville gå och lägga mig redan klockan 20 men tvingade mig själv (och lite Angelique, via msn ;)) och hålla mig vaken. Dwet höll iallafall i ca 1½ timme, sen gick jag och la mig och somnade runt 22.30. Varför är det alltid så? Man är trött som ett as, gör sig ordning och lägger sig och ska sova och blir nästintill jättepigg :( Jag vaknade idag vid 8.30 och tänkte att klockan är ju bara 7 så jag kan somna om! GAH! Tänk om jag hade gjort det? Då hade Anneli väckt mig när hon kommer vid lunchtid! Ne kanske inte, men man vet ju aldrig. Jag tänkte bara slänga in ett litet blogginlägg och skriva vad som händer idag. Jag ska snart bädda sängen och direkt efter hoppa in i duschen, så jag är någorlunda klar till Anneli kommer!

Vi ska umgås hela dagen, snacka massa skit (vi har faktiskt inte träffats på.. hmm.. en månad tror jag?), spela bingolotto eftersom det är tradition att vi gör det på uppesittarkvällen, det har vi gjort nu i 3 år :) Jag måste säga att det är mysigt med traditioner, och veta vad man ska göra en gång om året eller fler. :) Tända lite ljus, äta lite godis och dricka julmust (eller vad man nu ska ha) och ha ett trevigt sällskap. I love it :)

Och imorgon är det redan julafton. Är det någon mer än jag som inte har förstått det riktigt än? Det har ju gått så jäkla fort! Snart är det nytt år också, och min födelsedag och.. och.. nej nu får jag ge mig. Vi tar en dag i taget tror jag!

Bädda sängen var det ju! Ha en trevlig dag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar