lördag 25 december 2010

Juldagen


Så såg jag ut igår! :)

Nu sitter jag i Kumla och försöker hålla ögonen öppna. Just nu är jag toktrött men gör jag iordning så kommer jag bli jättepigg istället och kommer inte kunna sova överhuvudtaget, då är det lika bra att jag försöker hålla mig vaken tills benen inte orkar bära mig längre ;)

Jaa igår var det ju julafton! Jag blev hämtad av pappa vid 12.20 ungefär och åkte iväg för och hämta min bror! Vi kom hem till mamma och pappa vid 12,40 ungefär, blev julmat vid 13tiden. In till tvrummet och sätta sig i soffan och må allmänt dåligt efter all mat men ändå kunna svulla i sig massa godis ;) Vi pratade lite allmänt och väntade på att Kalle Anka skulle börja! Vi kollade väl inte riktigt på hela, vi har väl tröttnat lite på det tror jag men, ingen jul utan kalle anka, så är det ju faktiskt!

Vid 17tiden åkte pappa och hämtade T hemma hos mig, så han skulle slippa gå med julklapparna till mor och far och så att han skulle kunna ta sin julgrogg ;)
Vi öppnade julklapparna vid 18tiden och jag hade tydligen varit snäll i år, då jag fick väldigt många :O Jag ska försöka komma ihåg vad jag fick.

Av T fick jag: Britney Spears Curious parfym (luktar gudomligt gott), örhängen och halsband och nötcreme :D

Av mamma och pappa fick jag: en gjutjärnsgryta, alladinask(som alla andra år) och en handdammsugare :D

Av min bror fick jag: två st ljuslyktor från Kosta Boda, jättefina! :)

Av Anneli fick jag: Läppmask och läppbalsam från MaryKay, passar ju perfekt nu när det är kyligt ute och läpparna tar stryk. Jag har inte använt det än, men jag har hört att det ska vara jättebra :)

Jag fick även julklappar av T;s mamma och pappa, och det var två ljuslyktor från Chilli och sen ett Jeansförkläde från Hemtex! Jag verkligen älskar förklädet! Haha, börjar jag bli gammal när man önskar sig ett förkläde?
Och jobbets julklapp var en skål, formad som en stjärna och geléhjärtan som man kunde fylla skålen med direkt! :)
Jag tror att det var allt jag fick denna jul iallafall! Jag kommer eventuellt lägga upp kort på vad jag har fått för något, jag lovar ingenting men håll utkik så får ni se :)

Idag har jag jobbat och inte så mycket mer, vi kom till kumla vid 20,30tiden ungefär! Nu blir det och mysa ner sig i soffan med Älskling och sedan bege sig iväg till sovrummet för och småtitta lite på tv och sen sova!

Godnatt på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar