onsdag 29 december 2010

Mellandagsrea 28-29/12

Igår hade jag och Jasmina bestämt att vi skulle åka in till Marieberg, men det blev ändrade planer så det blev att vi gick upp på hallsberg istället och kollade mellandagsrean på lindex! Jasmina hittade lite åt Lo och något smått till sig själv och så hittade jag en vit tshirt/tröja och Jasmina letade fram ett par Haremsbyxor och jag sa att jag ville ha dem. De kostade ju bara 50 kr och likaså tröjan! men jäklar vad sköna byxorna är. Fula men otroligt sköna och kommer nog bara ha de här hemma iallafall. Kanske på sommaren också om jag inte orkar slänga på mig något annat! :)
Sedan gick vi och tog en fika och tiden bara rann iväg! In på netto en sväng och sen säga hejdå till Jasmina och gå hem och kolla på "tre kronor". Nu har jag bra tre avsnitt kvar av den första säsongen! Jag ska nog sätta igång ett avsnitt sen, innan jag somnar!

Idag blev det jobb, 4,5 timmar som, gick väldigt fort i slutet. Jag var hemma vid 14tiden och värmde en matlåda som jag fått av mamma och pappa! Sedan väntade jag på att T skulle komma hit så vi kunde svänga förbi Marieberg idag istället :) Han kom hit vid 15tiden och vi åkte väl vid 16.00 ungefär. Först till klädjätten där han hittade ett par termobyxor, och sedan in på självaste köpcentrumet. Vi gick runt där en stund och in på Ginatricot där jag köpte ett par leggings på rea! Inte alltför snygga de heller men med rätt kläder till så blir de snygga! Fikade lite på Frenco, heter det så? och sedan till Ica Maxi och handlade nyårsblomma till T;s föräldrar som tack för julklapparna och ja, som nyårspresent :) Vi käkade kvällsmat där och stannade och pratade en liten stund! Sedan hem och beställde lite gardiner åt T. Nya gardiner i köket och sovrummet. Jag tror det kommer bli bra! Nu sitter jag hemma, helt själv och ska lägga mig alldeles strax!
Sista jobbdagen imorgon också för och sedan få en veckas ledigt ungefär!

Nje nu svamlar jag bara,. Godnatt på er!



Den vita tröjan som jag köpte igår och leggingsen från idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar