onsdag 22 december 2010

Undrar...

Jag undrar om jag ska göra ett försök med bloggen igen? Är det någon som skulle läsa den? Ääh, vad f*n. Kan ju göra ett försök iallafall. Jag får se det som ett tidsfördriv, kanske använder den ofta, kanske inte. Det återstår att se!

Jag har inte bloggat sen.. hmm. när var det senast? I Juli tror jag! Haha. Det har ju hänt lite grann sen dess. Jag var ju iväg till Spanien med jobbet, en vecka av denna värme (just nu längtar jag faktiskt tillbaka), då var det helt underbart, med undantag från världens panikattack men det löste sig rätt snabbt, hade den värsta hemlängtan de fyra sista dagarna men försökte och inte tänka alltför mycket på det! 7e september åkte vi och kom alltså hem den 14e. Det var en lagom chock och komma hem till ett regnigt och dystert väder men samtidigt väldigt skönt, för jag var ju hemma! Borta bra men hemma bäst heter det ju! :)
Jag kommer inte ihåg mycket av den resan längre, eftersom det är så längesen vi gjorde den men vi hade det bra iallafall, det är väl huvudsaken, förutom förseningen dit men så kan det ju vara!

Jaa, vad har hänt sen efter Spanien då? Hmm. Det gamla vanliga, jobbar, umgås med vänner, familj och pojkvän!
Man kan väl kanske nästan säga att jag har flyttat till Kumla, det är inte ofta jag är hemma i min lägenhet och är jag det så är det bara för att jag ska hämta något eller kolla posten. Annars är jag i kumla eller hos mamma och pappa! Haha.

Just ja, jag har fått omrustat i min lägenhet, efter mycket tjat från min sida! Nu är det jättemysigt och hemtrevligt här :) Trivs i denna etta, men vill samtidigt ha en större lägenhet och det är nog mest därför jag är i kumla då T har en tvåa där!
så vem vet, när allting har ordnat sig så kanske man blir Kumlabo på heltid! ;)
Måste ta tag i mitt liv först och främst!

Och på fredag är det julafton :o shit vad fort det har gått! Första gången jag firar jul med en partner på väldigt länge. Det blir spännande! :D

nee usch, nu babblar jag känner jag, bäst och avrunda! Nu blir det och kolla lite "tre kronor" ni vet, serien som gick för ett antal år sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar