tisdag 27 juli 2010

Nygaddad och kattvakt

Yes, nu äntligen har jag gjort tatuering nummer två :) Jag tror den kommer bli toksnygg! Den är inte klar än, då min arm svullnade lite så han kunde inte fortsätta men har bokat en tid redan och då lär den bli klar iallafall! Jag är helnöjd, verkligen. Det tvekar jag inte på! Så om ni har vägarna förbi fredsgatan i Hallsberg (planet earth tattoo heter stället) så kika in där! Astrevliga och duktiga är de som jobbar där! Han som har gjort mina tatueringar heter Fredrik! :) Kör lite småreklam för de här! Jag vet ju inte riktigt vilka det är som läser min blogg men det skadar ju inte och skriva ut det! :)

Och min bror drog till Växjö igår morse så jag åkte på och vara kattvakt :) Det gör mig dock ingenting men jag åkte ju på och få städa också :/ Mot betalning så jag ska väl inte klaga egentligen, men usch vad mycket smuts det var här! Blä! Jag förstår att han inte ville ;)
Så det blir till och vara här tills på torsdag någon gång.

Hehe, ja just ja. På vägen till Jimmy så hittade jag en 100lapp, bara så där :D Guuld! :D såna där småsaker som jag blir glad av. Bara och hoppas att ingen har kissat på den ;)
Nu ska jag visst gosa med en viss katt här. Jimmy, gissa vem? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar