måndag 19 juli 2010

Ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen :( Jag har känt lite småpanik när jag inte har uppdaterat varje dag som jag gjorde förut! Men det har varit så fruktansvärt varmt så jag har inte orkat sitta här och sen har jag faktiskt jobbat som en tok den här veckan också! Jag har nästan inte suttit något vid datorn alls, för när jag har varit hemma så har jag umgåtts med Tobbe, eftersom han ska ligga ute på jobb i två veckor lite drygt :(
Han åkte hem igår vid 18.30 så jag har sovit hemma hos mamma och pappa inatt! Det kändes lite tomt utan honom, då vi har sovit ihop i en vecka tid nu. förhoppningsvis så går de här dagarna fort så vi ses igen! :) Anyway!
Hela den här veckan går åt att jobba i alla fall. Inte ledig någonting förutom nästa vecka och veckan därpå, då jag har en slags minisemester eller vad man ska kalla det :) Det ska bli skönt och snart så är det ju dags för Spanien också, det närmar sig med stormsteg. Det ska bli så mysigt och skönt och komma iväg. Lite roligt är det ju också med tanke på att det är med jobbet :)

Vad har mer hänt då?
I lördags så var jag och Tobbe iväg till Ica maxi vid Eurostop, för det var någon som ordnat en så kallad bilträff där. Det var inte så många som kom dit men det berodde nog på vädret, det var ju inte så värst mysigt och vara ute om man säger så, kallt, fuktigt och jäkligt! Sedan var det några som körde race och vi drog dit och kollade, men jag är inte så värst intresserad av det så jag gick undan en sväng för att de som var intresserade kunde ta min plats (sen hade jag ont i ryggen med och var lite småirriterad så jag backade) då kom T efter och vi åkte hem, för jag mådde verkligen skit!

Igår tog vi det bara lugnt, kollade på tv och hade lite allmänt mys så där :)
Jag, mamma och pappa kollade på Sex and the city igår också.. Den första alltså. Jag har vilja se den länge men inte orkat och sen har jag funderat på om den verkligen är något och ha, jag tittar ju bara på serien om det inte finns något annat och se på. Men filmen var helt okej faktiskt, lite smårolig, ledsam vissa stunder, det mesta som en film ska innehålla :) Så det blir nog och se tvåan också när man får ork till det :)

Nu till något helt annat, jag är sugen på och gadda mig igen :o Jag har pratat med honom som tatuerade min första, och han ska få göra den andra på mig! Jag ska ha den på vänster överarm har jag bestämt mig för och ska vara någon design med rosor och dödskalle, eftersom min första är med rosor så ska den andra tattoon ha rosor i sig med! :) Nu ska vi bara se när det blir! hihi jag kan nog säga att jag längtar tills det blir av :)

Nej nu blev det mycket här, massa cred till er som orkar läsa allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar