tisdag 6 juli 2010

Nu är jag här igen!

Hehe nu är jag här igen, för tredje gången eller något sånt ;)Har ni saknat mig? hihi,
Jag har fått för mig att jag ska återuppta bloggen igen, på lite mer allvarligare sätt. Jag menar, det är ju rätt kul och skriva av sig lite ibland och meddela världen vad lilla jag sysslar med om dagarna m.m. :)

Det som har hänt sen sist, är ju det gamla vanliga.. Jobbar, grejar i lägenheten, umgås med pojkvän, familj och vänner!
Den största "nyheten" är väl att jag inte har kvar katten Svea längre! Jag blev tvungen och ta bort henne då hon började bli aggressiv mot mig och man kunde inte ens röra sig i lägenheten utan att hon nästan attackerade en. :( Det känns lite tomt hemma men det var både för hennes, mitt och alla andras bästa. R.I.P Svea, vi ses i Nangijala <3

Just nu ligger jag i mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa och bloggar lite. Jag tänkte slå igång en film innan jag somnar! :) Anledningen till att jag sover här är för att det är så förbannat varmt i min etta hemma.. Kan inte sova alls där. Hos mamma och pappa är det iallafall lite svalare! Jag blir väl här tills torsdag eller något tror jag. Sen måste jag hem och fiffla lite innan mitt hjärta kommer hem :)
Nu blev det lite lagom långt det här. Hehe, vi hörs mer imorrn.
Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar