onsdag 7 juli 2010

Godnatt

Ja nu är det redan kväll :o och vilken underbart skön kväll det blev. Det blåser dock lite småkyligt men annars är den helt underbar! Jag ligger i sängen i mitt gamla rum igen och knåpar ihop ett inlägg :) Det blir sista natten här inatt som jag sover hemma hos mamma och pappa (kommer väl sova här mer gånger beroende på hur varm lägenheten är nästa vecka) för att imorgon någon gång kommer mitt hjärta hem :D Antingen på kvällen eller natten men det spelar ingen roll för jag har sagt åt honom att han ska komma till mig oavsett tid på dygnet! Jag saknar honom ju, och då spelar det ingen roll om han väcker mig när han låser upp dörren, eller kryper ner under täcket bredvid mig. Det är bara mys! Åh, vad jag älskar honom!
Jag ställer samma fråga som en kompis till mamma frågade, eller ja. hennes pojkvän frågade det:
Kan man älska någon så mycket att det gör ont?
Jag tror faktiskt man kan det! Vad tror ni? Jag menar, jag kan visserligen bara tala för mig själv, men jag lever knappt inte, när inte T är hos mig! Det gör ont och vara utan honom. Han är mitt liv, mitt allt och så kommer det vara! Det bara är så! För mig känns det lite halvkonstigt eftersom jag inte är van vid och känna så här mycket kärlek från en person. Familjen och vännerna är ju en annan slags kärlek och från de har jag aldrig blivit sårad men några gånger innan så har jag blivit sårad av killar som jag har trott ville satsa för något seriöst men det visade sig bara vara lek eller vad man ska säga! Men nu, med T så känner jag att jag kan vara mig själv, det här är nånting jag verkligen vill satsa på, han får mig att må bra på alla sätt och vis, han får mig alltid och skratta och han lyssnar och förstår och försöker hjälpa till! Han är bäst helt enkelt. :) Och med detta vill jag säga Godnatt alla mina vänner! Glöm inte bort att jag älskar er!
Puss och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar