torsdag 8 juli 2010

Ändrade planer

Ja det blev det! :) Istället för en glass på hallsberg så tog vi en tur till Askersund igen så det blev glass i hamnen idag igen! Så himla mysigt :) Jag och mamma gick även ner och spanade lite på snäckbåten medan pappa stannade kvar däruppe. Mamma hittade ett gulligt armband som hon köpte direkt :)Jag hittade däremot inget som föll mig i smaken den här gången! Men man behöver ju inte handla hela tiden, eller? ;)
Sedan hemåt till Netto och handla lite och nu sitter jag hos mor och far igen!
Snart dags för mat och sedan börjar det väl nästan bli dags och fara hemåt tror jag! Det ska bli rätt så skönt och komma hem faktiskt och det verkar som att T kommer hem sent ikväll också :( Jobbigt men det får gå, då kanske jag hinner fixa lite hemma innan :)
Nu ska jag ta och fixa ihop mina grejer här så det bara är och åka sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar