fredag 9 juli 2010

Hemma

Nu sitter jag hemma, i min lägenhet med mitt hjärta :) Han kom redan vid 21.30tiden igår så det blev inte mitt i natten. Wonderful!
Jag har precis gjort mig ordning, diskat och bäddat sängen. Nu är det bara städning som fattas men det får bli på måndag, en riktig storstädning står på schemat då! Jag tror även att jag ska städa balkongen då :o och sen hämta en liten bänk hos mamma och pappa som jag har fått och ställa därute! Det kan nog bli riktigt mysigt! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag skulle behöva åka in till willys och handla lite nödvändigheter men jag vet ju inte riktigt än om vi ska vara i Kumla eller härhemma. Tobbe har lite svårt och bestämma sig ;) Om vi ska till Kumla så har jag sagt att vi måste städa och det gillar han inte riktigt så vi får väl se hur det blir! Känner jag oss rätt så sitter väl han i soffan och kollar tv och jag sätter igång och börjar plocka och sedan städa iallafall. Haha!
Nu blir det och sätta sig i soffan och mysa lite med min karl... Det där lät förövrigt väldigt skumt.. Min karl? jaja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar