onsdag 7 juli 2010

Jag hade rätt

Nu kan jag äntligen sätta mig ner och skriva lite! Jag hade rätt, det blev en toppendag idag :)
Jag och min jobbarkompis drog iväg runt 12.30tiden för och käka! Vi hade inte pratat om vart vi skulle äta, men han styrde mot Askersundshållet så tankarna gick ju att vi skulle äta på Norra vättern, vilket vi också gjorde! :) Jättemysigt var det, dock satt vi inne för det var bara bord precis vid solen ute så det hade blivit lite för varmt när vi skulle äta och så där!
När vi hade ätit upp så drog vi oss bort mot hamnen och tog oss varsin glass från Hjortkvarns Go´glass :D Det är så härligt vackert vid Askersunds hamn så det är en helt underbar upplevelse. Ni som inte varit där ÅK DIT! Ni ångrar er inte, men det är finast på sommaren, när solen glittrar i vattnet, det blåser lite och man bara myser av vädret. Det säger sig väl kanske självt men ändå. Jag måste ju ändå säga det ! hehe

Vi kom väl hem runt 15.30 kan jag tänka mig och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Jag kollade på en himla skum film förut på Voddler - Everybodys doin it! Hahaha det var nog den sämsta filmen jag nånsin har sett. Så ruskigt dålig var den så den är inte värd och nämna egentligen men jag hade ju satt igång den så jag var ju tvungen och kolla klart på den! Jag höll seriöst på och somna, så se den inte!

Nu ska jag nog bege mig utåt altan och vara lite småsocial med mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar