torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Idag är det då torsdag. Hjälp vad dagarna går fort nuförtiden. Snart är det julafton ;)
Nu sitter jag i sängen och tänkte skriva ett litet snabbt inlägg i blogggen, för jag ska snart fixa håret :) Vi ska ut på äventyr idag, jag, mamma och pappa. Vi ska upp på Hallsberg och äta glass och mysa och sedan blir det till Netto och handla lite och sen är det väl nästan dags för mig och "flytta hem" igen. Jag tror mamma och pappa börjar tröttna på att ha mig här nu ;)Vi får se hur varm min lägenhet är hemma också, om jag kommer dö lite grann eller inte. Det får vi se lite senare.

Just ja, nu verkar det som att jag kommer få rustat hemma också. Eller ja, målat vitt i köket och i rummet men det är väl struntsamma så länge jag kan få det mysigt där nu med lite andra grejer så är jag nöjd :) Jag hade fått ett mail idag om vem det var som skulle komma och måla så nu kanske det händer något snart ! :) Lovely!

Nej nu blir det och fixa håret så man blir klar någon gång :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar