söndag 11 juli 2010

Sitter i kumla och svettas

Ja vi kom iväg till Kumla i fredags i alla fall :) Jag vet inte riktigt vad vi fixade med innan vi började städa men det blev att vi städade i alla fall, och jäklar vad jobbigt det var. Jag trodde jag skulle dö :o Dammade, dammsög, torkade golv och möblerade om i T:s sovrum. Vi fick lite besök av hans mamma också som tyckte det blev jättebra med städningen och ommöbleringen :) Men jag tror att min man får ta och dammsuga lite oftare :o Dammsög upp värsta stora spindeln i köket *rysningar* Äcklig som tusan var den! Sen på kvällen tog vi det bara lugnt och kollade på film :)

Igår var vi iväg till mor och far och hälsade på en sväng och hämtade min bikini ifall vi skulle få för oss och åka och bada någonting. Vi pratade lite med de och sedan åkte vi mot Askersund och tog en glass i hamnen, igen :) Jag säger ju att det är mysigt där! Hihi. Sedan tog vi en roadtrip och åkte till ett av deras båthus och tänkte vi skulle bada där men då var det några där som vi inte riktigt visste vilka det var så då åkte vi till Harge och badade istället :) Där har jag inte varit på år och dagar så det var kul och mysigt, mest för att det var med T :) Inte ofta jag badar i sjön längre, ogillar vatten, om jag inte har kontroll över det själv! Jaja, vi var där i ungefär en timme i alla fall och sedan åkte vi hemåt :)

Idag har det varit så äckligt varmt och kvavt så jag har bara legat halvt död i soffan här och klagat typ. Stackars T som får stå ut med mig och mitt klagande idag ;)
Nästan nyss kommit ut ur duschen men det hjälpte ju inte, lika varm för det :( Får nog ta en kalldusch innan jag går och lägger mig sen. Det kanske funkar, vem vet?
Nu ska jag fixa håret, dö lite och vänta på att Mr.T kommer hem igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar