torsdag 22 juli 2010

Det regnar

Jaa det stämmer, det regnar. Äntligen måste jag säga :D Det har jag väntat på länge! Helt underbart, nu kan man andas normalt igen! Men då dras man med en väldigt jobbig huvudvärk istället, det är precis som om det skulle kunna vara åska i luften :o egentligen skulle det också vara skönt, med en hel del åska men när man är lite smårädd för åskan så blir det läskigt istället :p
Men jag är ju inte själv, just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska snart iväg till jobbet, och därifrån slutar jag inte förrän 20 ikväll och då ska jag tillbaka till mor och far igen! Det känns nästan som att man har flyttat hem igen ;) Det blir ju så när inte Tobbe är hemma, då vet jag inte riktigt vad jag ska göra!
Nu ska jag fika och sedan iväg till jobbet!
Hejhej ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar