onsdag 7 juli 2010

Godmorgon

God morgon på er, eller ja. Morgon har det varit för mig sen kl 8. Jag förstår inte, börjar jag bli gammal? vaknar alltid före klockan ska ringa eller runt 7-8 snåret. Hehe.
Jag vaknade iallafall till ännu en solig morgon här hos mamma och pappa. Än så länge är det rätt så svalt men det ska ju tydligen bli närmare 30 grader här idag :S Orkar inte med den här värmen snart! Jag vet, man ska inte klaga men det gör jag iallafall. Try and stop me ;)

Idag blir det upp till Polisen för och fixa pass *läskigt* för i början av september drar vi (jobbet) till Spanien i en vecka :D ;D Det ska bli såå skönt och komma bort en stund :) Men jag kommer sakna alla här hemma men jag kommer ju tillbaka ;)hihi.
Sen senare idag blir det och träffa en jobbarkompis och käka lunch ihop! Det känns som att denna dag kommer bli en bra dag :)

Just nu ligger lilla Nisse bredvid mig och ser så söt ut! Han bara väntar på att jag ska mysa med honom men jag har tyvärr inte tid med det. Jag måste ju sminka mig innan det är dags för korttagning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar