söndag 9 januari 2011

Fredagsmys och besök hos mamma och pappa..

Jaa i fredags var jag ju då med Anneli! Hon hämtade mig från jobbet vid 14tiden och vi trasslade oss hemåt i detta underbara väglag! Vi hade mycket och prata om, dagen bara sprang iväg. Vips så var klockan 00.00 typ och vi var tvungna och åka. Först till Annelis mamma och lämna Yngve (Annelis hund) för hon skulle vara hundvakt, sedan iväg till Kumla till baby och sedan för hennes del åka hem till sitt. Under kvällen så fick vi, eller rättare sagt jag för oss att rensa avloppet i köket, för det blev världens stopp i torsdags natt! :( Vi började skruva bort den där mojängen som sitter därunder och tömde vattnet. Vi tänkte att om det var vattnet som behövdes bort så var det ju en "piece of cake" jojust, den andra grejen vi skruvade bort så lossnade det massor av mysiga saker :p Då fick vi göra likadant på andra sidan också, tog en gammal smörkniv och drog runt röret med. Det var mysiga grejer som lossnade kan jag säga, och stanken sen. Den ska vi inte tala om, fy fan rent ut sagt. Men nu rinner det så fint i mitt avlopp så :) Nu är det bara och ta mod till sig och ta avloppet på toaletten också, vilket jag vet kommer vara mindre mysigare :(

Resten av helgen har jag jobbat och varit hemma hos hjärtat i Kumla! Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bloggar, kollar på Eragon och samtidigt skickar jag sms med älskling! ;D
Nu ska jag kolla filmen och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Jag tänker sova hos mamma och pappa inatt :)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar