tisdag 4 januari 2011

Kumla..

jag sitter nu i Kumla (som vanligt :P) och har precis ätit lunch! Tobbe jobbar idag så jag passade på och göra potatisgratäng, fläskfilé med bea.sås till så han kunde komma hem och äta tillsammans med mig :) Fattades bara sallad men varken jag eller Tobbe hade någon tanke på det igår när vi handlade :/ Men det gick ju bra utan ändå!
Tobbe har gått tillbaka till jobbet och nu sitter jag här och funderar på om jag ska lägga mig och kolla på "High School Muscial", det var ett tag sen. Känner för och friska upp minnet lite grann och kanske sjunga lite till filmen? Nu när jag är själv och allt så är det ingen som kan störas av min fina sångröst ;)

När Tobbe slutar vid 16tiden så ska vi åka in till NetOnNet och lämna tillbaka det där trådlösa överföringsjoxet och sedan in på Lågprismagasinet en sväng och kolla lite och sedan blir det väl tillbaka till Kumla en vända igen och sedan hem till Hallsberg. Behöver ha lite hemhandlat och sen ska vi byta gardiner i köket så julen blir helt borta i min lägenhet :) Jobb imorgon som gäller och sedan hela veckan. Jag ska försöka och uppdatera bloggen fortfarande men kanske blir lite dåligt eftersom det nog med all säkerhet kommer hända samma saker varje dag :P

Nu blir det iallafall lite film, och jag ska nog ta lite glass till det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar