måndag 3 januari 2011

Ikväll och ny design på bloggen...

Vi kom hem från mor och far för några timmar sedan! Vi skulle dit för och kolla om den trådlösa överföringen som Tobbe köpte hem till sig, funkade hos de för i Kumla funkade det inte! Men pappa kunde inte göra något han heller så det blir och åka tillbaka till NetOnNet imorgon och lämna tillbaka det :( Det är ett himla farande överallt! Sen hade Tobbe ett annat ärende som han pratade med pappa om i telefon så medan de pratade så passade jag på att hänga tvätten, ladda tvättmaskinen tills imorgon så det bara är och sätta igång den, diskat, plockat ordning och tänt lite ljus, för och få riktig mysstämning på det hela! Så som belöning så satte jag mig nyss och åt lite marängswiss, sån där färdigköpt ni vet :) Det är snart slut på allt sånt där onyttigt så det är bäst och passa på och äta så mycket man kan, när man får ;)

Jag har sagt att på detta år så ska jag minst ha gått ner tio kilo, det kan ju bli mer men målet på detta året är tio kilo och det ska jag lyckas med! Jag är inte alltför nöjd med min nuvarande vikt och snart är det ju vår och sommar igen, då blir det ju lättare och gå ut och röra på sig. Det finns ju elljusspåret i Hallsberg och gå/cykla till jobbet och sen blir det nog och byta ut ett mål om dagen med Naturdiet eller liknande. Detta ska jag lyckas med. Tobbe ska väl hänga på han också, visserligen äter inte han naturdieten men det finns ju andra sätt :) Kanske blir det beach 2011, utan att man ska behöva gå och hålla in magen för och se smal ut :P Man kan ju iallafall försöka!

Nu blir det mest bara svammel igen, så jag säger godnatt för ikväll, så skriver jag nog imorgon igen! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar