måndag 23 november 2009

Äntligen!

Nu äntligen är jag klar med städandet och grejandet :o Tog bara... hmm.. 3-4 timmar, det är lagom. Men nu är jag lagom mör i kroppen. Det blir och äta upp yoghurten och müslin och slänga sig in i duschen igen och sen lägga sig för natten tror jag. Den här dagen har gått runt, skönt och ha något att göra, för omväxlingens skull. Inte bara jobba, utan vara social med andra och så där :) Har liksom inte riktigt tid med det annars! Jaja.. Bytt rent i sängen också, blir mys och gå och lägga sig sen, nydsuchad och renbäddad säng. Finns det något bättre?

Köpte blekningsmedel idag också :o Haha! Vad jag ska göra med den och när, det får ni se.. Ni får vara lite nyfikna tills typ 12-14 december, tills dess kanske jag har fixat det. Det återstår och se (:

Men nu får det bli duschen, hårfixning och sen sängen. Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar