tisdag 24 november 2009

Jaha, då var man vaken igen då. Rätt så skönt faktiskt men är fortfarande trött, helgen och gårdagen tog musten ur mig xD Idag blir det en rätt soft dag.

Detta står på schemat:
* Äta upp frukosten, som består av Mannafrutti med jordgubbssylt, en fullkornsmacka med korv på och ett glas mjölk.
* Göra sig ordning, ta på sig kläder, fixa håret, ev. sminka mig
* Får ev. Pappa och Mamma på besök, då jag har fått mina Teliagrejer (Fiber) som Pappa ska hjälpa mig och installera och ha sig
* Baka Kärleksmums och ge bort ^^,
* Äta
* Ut och gå med Jennifer vid 17 :)
* Sen hem till Jasmina och mysa med henne, till Desperate Housewifes och Christine <3
* Hem och sova. Det är ju en dag imorrn också.

Så ser min dag ut idag, hoppas det blir som planerat :)
Nu blir det och slänga på sig kläder och fiffla! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar