söndag 22 november 2009

nu börjar allvaret

Jag har kommit på att jag inte är nöjd med mig själv, så som jag ser ut just nu. Jag har därför kommit fram till att jag ska gå ner i vikt.
Jag ska ändra kosten, jag ska börja röra på mig mer, inte be Pappa om skjuts hela tiden, om vart jag än ska. Jag och en vän(bekant? Vet inte riktigt vad vi ska kalla oss för, vi umgicks förr iaf) ska börja powerwalka någon gång denna vecka :D Jag känner mig verkligen taggad till det här nu, jag SKA ner i vikt, så är det bara. Det är väl egentligen väldigt dumt och börja innan Julafton så här, med tanke på att man äter massa mat och grejer, men Shit the same. Nu är det slut på snabbmat, godis och sånt där onyttigt. Jag ska klara av detta, det bara är så. Jag kommer må så mycket bättre av det i slutändan!

Jag får ofta höra att "du är ju fin som du är", "du behöver inte gå ner i vikt", "vad dum du är" m.m. Ni kanske tycker det, men jag gör inte det, okej? Så sluta tjata om det!

Jag tänker inte säga hur mkt jag väger men jag ska minst ner 8-10 kg, och det lovar jag, jag ska lyckas med det. Jag kommer nog lägga upp före och efter bilder, kanske, om ni har tur! Beror på!
Jag och Jennifer ska börja gå på tisdag, så tar väl ett förekort då iaf xD
Jag är GRYMT TAGGAD inför detta !
Yeeah!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar