onsdag 25 november 2009

Jahaa

Ja nu sitter man här igen. :)
Vad har Sabina åstadkommit denna dag då?
Hon har gått upp, fixat ordning sig och bakat. Eftersom det inte blev kärleksmums igår så blev det idag istället, med rosa/rödkokosgarnering xD det roliga är att jag vet inte ens varför jag bakade för, jag ska ju inte äta sånt där längre :o
Jag får bjuda bort det helt enkelt, men jag gillar och baka så, antagligen var det därför jag gjorde det (:
Jag ska ta med lite till jobbet idag och sen försöka få hit någon/några så de kan äta upp det för mig, så jag kan baka nytt!
Någon gång ska jag försöka mig på och göra olika sorters bröd, men det får bli ett senare projekt det!

Just nu sitter jag vid datorn, bloggar lite, lyssnar på julmusik (!) och undrar vad jag ska göra? Hitta på något att äta kanske - Varma koppen med fullkornsmacka till? Det låter gott, så det kan nog bli det!
Nåja, nu ska jag fixa ordning lite och sen kolla lite på tv!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar