måndag 23 november 2009

God morgon :)

God morgon på er ! Ni anar inte hur skönt det var och sova. Jag somnade runt 0.30tiden tror jag och sov till 10 ungefär :o Häärligt! Men det blir väl så när man inte har fått sån jättebra sömn på hela veckan, för att jag har jobbat som jag gjort. Låååååånga pass, men jag klagar inte. Jag älskar det jobbet, det finns inget bättre, det bara är så! :) B-e-auuutiful!

Hade även den skummaste drömmen nu på morgonkvisten också, alla mina nära och kära var med och alla försvann in i skogen förutom jag, jag fick stå där vid vägen och fundera på om jag skulle ge mig in och leta efter de eller inte. Jag sprang in i skogen, och hittade Mamma men resten var borta. De fanns inte någonstans, och inga telefoner fungerade heller.. Precis när vi skulle till och gå tillbaka till vägen, så snubblar jag och slår i huvudet, sen vaknar jag? :o Helskumt, jag fattar ingenting av den drömmen. Hoppas jag inte drömmer den igen bara >_<

Idag då?
Ja, det står frukost och dusch på schemat nu här på "morgonen". Sen göra sig ordning och vänta på att Jasmina ska höra av sig. Vi ska upp på Hallsberg och göra "stan" osäker ^^, blir antagligen och snacka en massa också, det är alltid så kul och träffa henne. Det är aldrig en tyst minut med oss, vi pratar jämt, flummar och har oss. :D Jag är glad att jag har henne och mina andra vänner. Ni är guld värda!
Sen efter vår tripp uppåt, så blir det väl hem och börja städa tror jag, tänkte storstäda eftersom det är första advent på söndag, kanske pynta lite idag med? Känns fortfarande lite för tidigt men det får gå, i brist på annat och göra så! (:

Nej, nu blir det frukost, var bara tvungen och blogga innan xD ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar