tisdag 24 november 2009

Hemma igen xD

Ja, då har man kommit hem för en tredje gång för idag tror jag :o Sabina är på vift. Hihi.
Knallade upp till Jasmina runt 20.20 eller något sånt och som vanligt, satte vi oss i soffan och började prata, om allt och ingenting. Så fruktansvärt skönt och bara ventilera ut allt!
sedan dags för Desperate Housewifes och Christine, det är lika bra som vanligt och bättre med sällskap! :) Sen blev det dags och gå hem, ringde pappa (tycker det är läskigt och gå i Hallsberg själv på kvällen) och rätt vad det var så kände jag mig förföljd :o Asläskigt var det, tittade mig om flera gånger men det var ju ingen eller inget där, skyndade mig hem och låste dörren när jag var inne. Pjuh. Det vill jag inte vara med om igen, den känslan var inte trevlig alltså *ryser*

Nu blir det och göra sig ordning för natten och slänga sig i sängen och bläddra igenom mina kanaler, något borde det finnas och somna till nu iaf :D har ju iaf ZTV nu ! Lätt värt ! ^^,

GODNATT!
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar