tisdag 24 november 2009

Hemma från promenaden :)

Ja då var man hemma igen, efter en promenad på nästan två timmar :) Måste säga att det var riktigt skönt och komma ut och att träffa Jennifer igen. Vi kom fram till att vi lekte när vi gick i 4-5an, nånstans där och sen har det runnit ut i sanden, jag började på transten och hon gick fortfarande på Stocksäter. Men nu kanske det blir ändring på det, om det så bara blir via promenader så är det trevligt det med :)

Nu ska jag fixa mig en kopp te med smörgås till och mysa ner mig i soffan till tv:n, innan det är dags och knalla upp till Jasmina och kolla tv där :)

Jag måste bara tacka mamma och pappa för maten och tacka pappa för hjälpen för att han installerade mitt Telia Fiber :D <3

Btw, har följt schemat idag förutom att jag inte har gjort kärleksmums :o Det får nog bli imorrn det. Funkar lika bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar