torsdag 26 november 2009

Jahaa nehee

Nu har snart denna dagen gått också. Jag tycker dagarna går väldigt fort nuförtiden. De bara springer iväg och snart är det julafton! Det är ju redan 1a december på tisdag :o Jag hinner inte med. Helt plötsligt är det nytt år också och allt börjar om igen! Kan man inte stoppa tiden någon gång så där? Det skulle vara guld!

Idag har jag inte gjort så mycket, Jasmina kom förbi en sväng och vi pratade lite, fikade och sedan åt vi mat tillsammans. Sen lämnade hon mig vid 14.30 och jag kollade på tv - Ghost Whisperer, bra serie men lite småläskig så där. Iallafall vissa avsnitt. Men den är lätt värd och se! så SE DEN! ^^ på kanal 4 kl. 15.05.

I morgon blir det till och handla och senare på eftermiddag blir det och vara barnvakt :) Det blir spännande men det kommer gå bra, det vet jag. Det blir lite pepparkaksbak och så där :) Man kan väl nästan kalla det "Fredagsmys" även fast jag ogillar just termen "fredagsmys" enligt mig kan man mysa alla dagar, varför just bara fredagar? Det är iallafall min åsikt.

Nu ska jag göra mig ordning lite för och gå iväg till en kompis som fyller idag! Grattis Jonas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar