söndag 29 november 2009

update

Jag tänkte jag skulle göra en liten update här...

Fredags...
Vaknade runt 8snåret och gjorde mig ordning m.m. 10 ringde jag till Y och vi åkte och handlade runt 10.30. Jag handlade massa nödvändigt på Willys och sen en julklapp. Åkte hem och gjorde lite mat och sen vid 15tiden bar det av mot Hella och vara barnvakt! :) Vid 17tiden dök Jasmina och Andjelin upp och vi började baka pepparkakor, vilket var väldigt uppskattat och riktigt mysigt faktiskt :) Sedan blev det och göra mat och efter det lite mys framför tv:n.. Sedan blev klockan läggdags och jag somnade väl runt 23 tiden och sov väl lite sisådär som jag alltid gör, när jag sover borta..

Lördags...
Vaknade vid 06.15, kunde inte sova mer. Låg dock kvar i sängen till klockan var 06.45 typ, sedan gick jag upp och fixade frukost till S och mig.. Mkt tvtittande blev det, det var ju svampbob Fyrkantmaraton :S jag har kollat på för mkt på det så jag har tröttnat. xD L vaknade runt 9.30 och fick frukost och sedan var det full rulle. S åkte till sin pappa runt lunch och sen var det bara jag och L kvar.. Hella skickade och sa att hon kunde bli lite sen.. Men jag kunde inte vara kvar så det blev lite panikartat där ett tag. H:s mamma kunde ta L, så vi gick dit och jag lämnade henne och fortsatte hemåt.. Till en glad Svea (katten), åt lite mat och sen dök Anneli upp. Vi pratade om allt och ingenting, vid 23tiden åkte hon hem och jag gick och la mig..

Idag...
Hade ställt klockan på 9.15, gick upp och åt frukost och gick sedan in i duschen. Gjorde mig ordning och sen bar det iväg till Julskyltningen här i Hallsberg med en väääääldigt bakfull Jasmina och en himlans pigg Andjelin :P Snika lite mat så där och sedan bar det iväg hem till Jasmina med mat från nytorget och sen ner till Hella och pierca oss. :D Så nu har jag i läppen igen och J i kinden. SÅ j*vla snygga är vi :D Tack tack Hella, kommer tillbaka ;) hehe..
Det var vad jag gjorde i helgen!

Nu blir det och göra sig ordning och sen sova. Yey! Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar