fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Igår ställde jag klockan på 7,31, för jag skulle upp och duscha imorse innan jobbet. När klockan ringde så tryckte jag automatiskt på "snooze"knappen och klockan ringde igen efter tio minuter. Så där höll det på tills klockan blev 8,30 ungefär. Då bestämde jag mig för att gå upp, sätta upp håret och göra mig ordning och ta duschen imorgon istället. Det var ett himla smart val, men jag är fortfarande trött som ett as. Det blev en äggmacka och mjölk till frukost och sedan iväg till jobbet vid 10 tiden. Klockan började närma sig 14 och jag skickade efter skjuts, i form av Pappa :)
De hämtade mig och mamma frågade vad jag skulle göra ikväll, och jag skulle bara sitta hemma, helt själv eftersom Älskling drog iväg med familjen till Norge för och hälsa på hans syster. Jag skulle ha fått följa med men eftersom jag jobbar och jag inte orkar krångla med och byta turer så skippade vi det. Men det slutade med att mamma frågade om jag hade lust och komma upp till de och kolla Let´s dance och sova kvar. Det tyckte jag lät som en väldigt bra idé, så sagt och gjort. Jag gick till Netto, där de var och åkte med dem hem och här var även min bror, så det blev en familjedag :) Jimmy åkte dock hem för en timme sen och jag sitter i fotöljen här och bloggar medan mamma och pappa letar efter någon mobilkabel eller vad det är. Jag lyssnar inte så noga ;)

Det blir nog en bra fredagskväll trots allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar