tisdag 15 februari 2011

Haha mkt uppdaterat nu

Från och inte ha uppdaterat på flera månader? till och uppdatera med fyra inlägg på raken :D

Jag glömde ju och säga att jag har fyllt år också :o Det blir ju lätt så när man blir gammal, att man glömmer ;)
Jag fyllde ju den 1/2 och hade lite kalas här hemma! Mamma och pappa kom med tårta och senare kom en del av jobbarkompisarna, sedan min bror! :) Det var en riktigt trevlig dag och det jag fick i present var en ny dammsugare och presentkort på God Smak och blommor av älskling :) Det var inte illa, då jag inte ville ha något alls egentligen men envisa som de är så köper de iallafall!

Jag fick även presentkort på Ginatricot utav Tobbes mamma och pappa och det tackar jag för, fick ju tre par tröjor och en väska av det presentkortet så :)
Tack så mycket för alla presenter och alla gratulationer :) Jag tror jag hade 60 vänner som gratulerade mig på facebook när jag fyllde, så det var roligt och läsa :)

Nu blir det mysa ner sig under en filt i soffan, smsa med älsklingen och vänta på att "Sofias änglar" börjar och senare "Den hemlige miljonären". Så min tisdagskväll är räddad :)
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar