torsdag 17 februari 2011

Vårdcentralen, Anneli och God Smak!

Jaa igår var jag ju till läkaren, för återbesök. Det gick hur bra som helst och när jag väl kom in dit så tog det ungefär bara tio minuter, då hade jag dock väntat en kvart men iallafall. Jag träffade även Hella där, blev och säga hej lite snabbt men det var kul och se henne :)
Sen skjutsade pappa hem mig och jag tog något lätt och äta och sedan skickade jag till Anneli och undrade om hon ville upp till GS med mig, och det ville hon :) Jag åt lite snabbt och sen skickade A och sa att hon snart var framme, jag åkte ner och vi åkte uppåt. Vi gick runt och kollade en hel del, innan jag bestämde mig för vad jag skulle köpa, för presentkortet. Kort kommer på den i ett annat inlägg! På så sätt får ni mer och läsa och kolla ;) Det gäller och vara smart!
Efter det så fikade vi på GS, och sedan vidare till Netto för och handla lite.

Väl hemma så satte vi oss i soffan som vanligt och pratade en massa, som vanligt där också. Tills vi kom på att vi var hungriga, så vi gjorde ordning köttfärslimpa, ris och café de paris sås till. Hehe. Men det var faktiskt gott.
Senare på kvällen kollade vi på "Scary Movie" som gick på tv och sen rensade jag garderoberna så Anneli fick lite kläder av mig som jag inte använder alls och inte kommer göra heller. Nu har jag lite mer plats i garderoberna iallafall. Och Anneli, jag räknar med att jag får en lyxig trerättersmiddag nu? ;)

Anneli och Yngve (hunden) åkte hem och det blev läggdags för mig. Dock kunde jag inte sova, vilket jag nästan aldrig kan göra när inte älskling är här men till slut lyckades jag somna men inget vidare så jag vaknade varannan timme ungefär :(
Jag är måttligt trött idag måste jag säga, men snart bär det iväg till jobbet och då förhoppningsvis blir jag piggare då! Kanske jag blir bjuden på kaffe så jag blir lite piggare :)

Nu ska jag dricka lite vatten och ta det lugnt. :)

3 kommentarer:

  1. Och sen när dricker du kaffe då om jag får fråga :O:P :D

    SvaraRadera
  2. Nämen självklart får du det :) Den kommer när du minst anar det!

    SvaraRadera
  3. Mikaela: Jag dricker kaffe ibland, men absolut inte varje dag! Men jag tycker inte direkt att det är gott xD
    Anneli: Ooh yeey! Asbra :D Det tackar vi för ^^

    SvaraRadera