måndag 21 februari 2011

Illamående och Big Brother

Idag har jag jobbat hela dagen. Jag kom hem vid 20.20 tiden, så jag missade både Top model och Ullared, jag hade ju missat något av det iallafall eftersom de programmen går samtidigt men eftersom jag kom hem så sent, så kände jag att det inte var någon idé och ens börja kolla på något av de. Jag smsade och pratade med Älskling i telefon istället, stackarn var trött, han visste inte vad han skrev eller vad jag svarade på :p Nu ligger han hemma och försöker sova, utan mig. Jag ska kolla på big brother först innan jag tänker försöka sova. Det jobbiga är att jag mår illa som fan och är lite yr och magen lever tusan, så jag hoppas att jag inte börjar bli sjuk. Inte än. Efter onsdag får jag bli sjuk, för imorgon ska jag träffa Anneli och umgås med henne och på onsdag jobbar jag till 13.30 så efter det får jag bli sjuk. INTE innan. Jag vägrar, men det känns som att jag skulle kunna kräkas när som helst :( Men jag har i och för sig inte varit riktigt förkyld/sjuk på ungefär ett år om inte mer ändå så det är väl dags egentligen men magsjuka kan jag väl få slippa åtminstone, snälla?! Haha, nu låter det som att jag ber till Gud men det gör jag inte ;D

Dags och sätta igång tv11 nu kanske så jag är beredd när BB börjar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar