söndag 20 februari 2011

Jaha, nu är det redan söndag :o Fort går det och snart är det dags och flytta. Det känns som det iallafall, om dagarna fortsätter och gå så här fort så bor vi snart tillsammans :) Det känns som att jag inte hinner med längre. Jag jobbar, är ledig, jobbar, ledig och umgås med vänner, familj och pojkvän. Det är i stort sett det enda känns det som :o
Idag ska jag jobba till 19tiden och senare träffa Älskling som kommer hem idag. Äntligen. Jag har saknat honom något så grymt. Mer och mer för varje dag som jag är utan honom, speciellt när han är långt borta. Då är det extra jobbigt. Ikväll kommer han dock hem och då ska jag kramas massor :D

Nu ska jag nog ta och göra mig ordning tror jag, sitter fortfarande i morgonrock hos mor och far. Det blev och vara här hela helgen men ikväll ska jag hemåt mig iallafall. Det känns som att jag måste börja packa ner lite innan flytten, saker som jag inte använder alltså. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar