söndag 20 februari 2011

Svarta naglar, Austion Powers och Sid i Ice age

Ja, det har jag nu så nu känns det som att jag har blivit "Sabina" igen. Jag har varit utan nagellack, jag vet inte hur länge och då känner jag naken, rädd, exposed(om man ska citera Maria Montazami ;)) men nu är jag fullt påklädd med svarta naglar. Så jäkla snyggt är det om jag får säga det själv!
Nu har det första avsnittet av Big Brother haft premiär, och ja, jag antar att det blir och fortsätta kolla på det, det verkar vara ett härligt gäng med en transa, en Austin Powers look a like och en Sid från Ice Age look a like :D hahahah, störtsköna! Eller hur Anne? ;) (om du nu läser min blogg) Det mest ultimata vore ju ändå om Gurkan (från Sveriges värsta bilförare) kommer med som joker också. Lite guld hade det varit!
Nog snackat om BB nu.
Jag tänker faktiskt ta och attackera sängen nu, ska sova själv igen och hoppas på att det går! Jag har kommit på att jag inte kan sova själv alls, sover jättedåligt då. Från i fredags har jag sovit hemma hos mamma och pappa, visst jag har sovit själv i sängen, om man bortser från katten men jag har haft de i rummet bredvid. Utan Tobbe är det i stort sett omöjligt att sova. Förhoppningsvis blir det bättre någon gång! Kan jag inte sova så kanske någon liten krake av mina vänner får bli ett smsoffer, det märks ;)

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar