tisdag 15 februari 2011

Kanske dags och uppdatera lite nu då

Jaa, det gick ju så där med att börja blogga igen, men det kommer att vara så! Vissa stunder eller ja, veckor kanske jag uppdaterar varje dag och andra gånger inga alls, men påminn mig då, så jag vet att det verkligen finns folk som vill läsa min blogg :) Jag vet i och för sig inte ens vem som läser min blogg så men alltid kul och veta att den är eftertraktad ;)

Jaa, vad har annars hänt då? Inte så mycket, jag jobbar som vanligt, är ofta i Kumla så det blir ett himla farande fram och tillbaka men det blir bättre om några månader, då jag och älskling kommer flytta tillsammans, i Hallsberg :) Det känns helt underbart, äntligen kommer vi ha en egen bostad tillsammans, och få somna med personen man älskar, det är oslagbart! Vissa tycker att det går för fort fram, vi har ju inte varit tillsammans i ett år ens en gång, det har vi varit den 2/4 i år, men känns det rätt så gör det och då är det lika bäst och satsa, man lever ju bara en gång :) Vi kommer ju inte springa på varandra heller, eftersom det blir en trea vi flyttar in i och jag längtar så mycket! Det skulle ju räcka med en tvåa till oss men vi körde på stort direkt :D
Han kommer väl jobba lite så som han gör nu också, så vi hinner sakna varandra också, vilket man behöver ha i ett förhållande med, inte bara gulligull hela tiden. Lika så att man måste få tjafsa och bråka, det stärker en bara mer och mer och det går ju alltid och lösa, oftast alltid iallafall. I vissa fall så går det ju inte och då är ju det bästa och gå isär! Så länge man mår bra själv så är det bra :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Disneylåtar på Spotify och har två och en halv män på i bakgrunden. Jag fick sån jäkla magvärk förut efter jag ätit så jag vet inte vart jag ska ta vägen, magvärken gör även att jag mår illa också så jag hoppas att det inte är något annat på gång!

I morgon ska jag till läkaren kl 11.00 för återbesök och senare kommer Anneli hit och vad vi hittar på vet jag inte :) Vi skulle väl äta glass iallafall, det är det jag vet just nu. Jag skulle vilja upp till God Smak och kolla lite grejer till lägenheten! Jag fick ju presentkort av jobbet där och har hittat en sak jag vill ha däruppe :) Kanske jag kan få med mig Anneli i morgon och gå upp och kolla. Det beror väl lite på hur kallt det är ute också, om vi går eller inte! Det återstår och se :)

Neh, nu babblar jag bara men nu har ni fått en liten uppdatering iallafall!

2 kommentarer: